H TSOYXTPA {SATIRICAL REVIEW}

H TSOYXTPA {SATIRICAL REVIEW}
Ο Μαλατέστα τίμησε την μνήμη του Καφιέρο σε μία επιστολή του προς τον Serafino Mazzotti με έπαινο στην ανιδιοτέλειά του, την αυτοθυσία του, το μεγαλείο του και την αγάπη του για την ελευθερία των ανθρώπων. Πριν καν πεθάνει μάλιστα, ενόσω ακόμα έσβηνε αργά στα ψυχιατρικά άσυλα, οι αναρχικοί ανακήρυξαν τον Καφιέρο «μάρτυρα του αναρχοκομμουνισμού», προς τιμή του συνέθεσαν ποιήματα και τραγούδια και ζωγράφισαν πίνακες, οι ομάδες αρκετών περιοχών (στο Λιβόρνο, την Ανκόνα, το Σαν Ρέμο, την Ραβένα και την Νέα Υόρκη) έφεραν το όνομά του, ενώ στις οικογένειές τους έγινε συνήθεια επί πολλές δεκαετίες να δίνεται ως όνομα στα αγόρια το επίθετο του Καφιέρο. .Πρώιμοι φίλοι ΚΑΦΙΕΡΟ= οί=(Carlo Gambuzzi, 1837 – 1902, αναρχικόs δικηγόροs από την Νάπολη, που είχε πολεμήσει το 1862 στην μάχη του Ασπρομόντε υπό τα δημοκρατικά λάβαρα του Γκαριμπάλντι), Καρμέλο Παλαντίνο (Carmelo Palladino, 1842 - 1886) και Γκιουζέπε Φανέλι (Giuseppe Fanelli, 1827 – 1877, που το 1868 είχε προσωπικά μεταλαμπαδεύσει τον Αναρχισμό στην Ισπανία)- -ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 11 ΧΡΟΝΩΝ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΙΡΑΜΟΛΑ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΑΙΝΙΕΣ ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ[ΟΥΕΣΤΕΡΝ,ΚΩΜΩΔΙΕΣ,ΣΟΥΠΕΡΜΕΝ] & 0ΤΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΕΔΙΑΖΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ,ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .ΗΜΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ.ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΩ ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΝΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΝΙΣΧΥΡΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΩ.ΕΓΩ ΗΜΟΥΝΑ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ Η ΠΕΤΡΑ.[ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ] ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΩ ΣΤΟΝ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΒΡΙΣΚΑ.ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ.ΤΟ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΑ ΔΑΜΟΚΛΕΙΟΣ ΣΠΑΘΗ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ.ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΙΑ ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΔΕΙ ΤΑ ΙΣΑ ΙΣΑ ΟΣΑ ΧΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ.ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΕΙ...ΟΤΑΝ Ο ΑΔΩΝΗΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΗ ΝΑΡΚΙΣΟ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΑΠΟΚΑΛΕΣΑ ΕΣΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΧΕΔΩΝ ΧΑΡΑΧΤΗΡΙΣΜΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΤΕ ΜΕ ΕΞΟΔΙΚΑ ΒΑΦΤΙΣΜΕΝΑ ΣΕ . . .ΚΡΕΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΜΗ ΤΕΤΟΙΟΙ ΛΥΣΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ..ΚΑΙ Ο ΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΣΑ ΕΝΣΗΜΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΙΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΑΥΤΩΝ.ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ [ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΕΒΑΣΤΑ ΕΜΠΛΟΥΤΟΙ ΚΑΛΑΜΑΡΑΔΕΣ ΤΥΠΟΥ ΒΙΝΤΑΛ,ΤΣΟΜΣΚΙ,ΧΕΜΙΝΓΟΥΑΙΗ,ΡΟΘΜΠΑΡΤ ΤΗΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΩΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΑΙΣΘΑΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΟΧΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ] ΠΕΤΥΧΕ ΕΝΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ..ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΡΙΝΟΤΗΤΑΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ[ΟΠΩΣ Ο ΠΕΡΟΝ Η Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ] ΜΑ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΣΕΤΑΙ [ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΜΠΑΖΕΣ ΤΟΥ] ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟ ΜΙΖΑΔΩΡΟ [Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ [ΦΟΡΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΣΚΛΗΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΑΙΡΝΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΥΒΡΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ....ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Η ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΑΧΤΙ ΜΑΣ ΦΕΡΝΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΝΕΟΥΣ.............................. Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΝΟΗΜΑ ΥΠΑΡΞΗΣ [ΕΚΤΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΑΧΤΙ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΑΝΑΡΧΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΛΙΓΟΣΤΑ..ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΤΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΩΤΕ ΠΟΛΙΤΗ...................... Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ Η ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΑΥΤΗ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΑ ΙΝΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ [[ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ[[ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ-..ΕΝΑ ΘΛΙΒΕΡΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ [ΣΑΝ ΑΥΤΟ] ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΜΕ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ............... ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΑΝΕΠΑΡΚΕΣ ΜΟΡΦΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΥΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ [ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟΙ} ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ [ΤΣΟΜΣΚΙ,ΡΟΘΜΠΑΡΝΤ,ΒΙΝΤΑΛ,ΦΟ] ΚΑΙ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΥΝΗΓΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΝΑΡΚΟΤΕΜΠΟΡΟΥΣ....ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΨΩΜΙ ΕΝΩ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΔΟΥΝ...

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

nornerto bobio and wickenstein


« Σύμφωνα από μια περίφημη ρήση του Βιγκεστάιν ο σκοπός της φιλοσοφίας είναι να διδάξει στη μύγα να βγει από το μπουκάλι: η μεταφορά αυτή υπονοεί ότι δρόμος εξόδου υπάρχει (φυσικά για το ανοιχτό μπουκάλι) και ότι έξω από το μπουκάλι υπάρχει θεατής, ο φιλόσοφος, που ξέρει που βρίσκεται αυτή η έξοδος. Διαφορετική είναι η ερμηνεία αν υιοθετήσουμε τη μεταφορά του ψαριού στο δίχτυ, που παραδέρνει για να βρει δρόμο εξόδου, αλλά τέτοιος δρόμος δεν υπάρχει και το ψάρι δεν το ξέρει. Όταν το δίχτυ τραβηχτεί στην όχθη και ανοιχτεί, αλλά όχι από ψάρι, η έξοδος είναι όχι η ελευθερία αλλά ο θάνατος. » Η ανθρώπινη κατάσταση μπορεί να παρασταθεί καλύτερα με μια τρίτη εικόνα, αυτή του λαβύρινθου. Πιστεύουμε πως ξέρουμε ότι υπάρχει ένας δρόμος εξόδου αλλά δεν γνωρίζουμε που είναι καθώς δεν υπάρχει κανείς έξω από εμάς για να μας τον δείξει, πρέπει να τον βρούμε μόνοι μας. Όποιος μπαίνει σ΄ ένα λαβύρινθο ξέρει ότι υπάρχει δρόμος εξόδου αλλά δεν ξέρει ποιος από τους πολλούς δρόμους που ανοίγονται μπρος του, κάθε τόσο, οδηγεί στην έξοδο. Βαδίζει ψηλαφιστά. Όταν βρίσκει ένα δρόμο φραγμένο γυρνά πίσω και παίρνει έναν άλλο. Πότε, ο δρόμος που φαίνεται ο ευκολότερος δεν είναι και δίκαιος. Πότε, εκεί που νομίζει πως είναι στα μισά, βρίσκεται πολύ μακριά και αρκεί ένα λάθος βήμα για να βρεθεί εκεί απ΄ όπου ξεκίνησε. Χρειάζεται να κάνει πολύ υπομονή, να μην ξεγελιέται ποτέ από φαινόμενα, να κάνει, όπως λένε, ένα βήμα τη φορά, και μπρος στα δίστρατα, όταν δεν είναι σε θέση να εκτιμήσει το λόγο της επιλογής αλλά είναι υποχρεωμένος να ρισκάρει, να είναι πάντα έτοιμος να γυρίσει πίσω. Το μόνο που ο άνθρωπος του λαβύρινθου έχει μάθει από την πείρα (υποθέτουμε ότι έχει φτάσει στη διανοητική ωριμότητα να μαθαίνει το μάθημα της εμπειρίας) είναι ότι υπάρχουν δρόμοι αδιέξοδοι: το μόνο μάθημα του λαβύρινθου είναι το μάθημα του φραγμένου δρόμου. Αυτό που διδάσκει ο λαβύρινθος δεν είναι το που βρίσκεται η διέξοδος αλλά ποιοι είναι οι δρόμοι που δεν οδηγούν πουθενά. Μπορούμε σήμερα να θεωρήσουμε τον ατομικό πόλεμο, σε αντίθεση με τους πολέμους του παρελθόντος, ως ένα φραγμένο δρόμο;[2]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου